[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 2 - ( 6-1397 ) ::
جلد 2 شماره 2 صفحات 143-167 برگشت به فهرست نسخه ها
درآمدی بر وظایف روابط عمومی از منظر قرآن کریم
روح الله داوری، عباس مصلایی‌ پور یزدی
دانشجوی دکتری رشته تفسیر تطبیقی دانشگاه قم، ایران، قم
چکیده:   (99 مشاهده)
چکیده

پرسش اصلی این نوشتار آن است که روابط عمومی از منظر قرآن کریم چه وظایفی دارد؟ برای پاسخ به این پرسش، پس از تبیین مفهوم روابط عمومی، به مهم‌ترین آموزه‌های قرآن کریم ناظر به تمامی فعالیت‌های روابط عمومی همچون احترام به مخاطب، آگاهی دادن و پاسخ‌گویی، ارتباط با مردم، تبلیغات و بهره‌گیری از نظرات دیگران پرداخته شده است. در ادامه اعتبار منبع، عینیت خبر و خودداری از مکر و خدعه به عنوان مهم‌ترین آموزه‌های قرآن کریم ناظر به فعالیت‌های رسانه‌ای روابط عمومی با اتخاذ روش توصیفی تحلیلی بررسی شده است.
واژه‌های کلیدی: روابط عمومی اسلامی، وظایف و کارکردهای روابط عمومی اسلامی، قرآن کریم، اطلاع‌ رسانی
متن کامل [PDF 3993 kb]   (19 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Davari R, Musallaipoor Yazdi A. An Introduction to the Duties of Public Relations in the Holy Quran’s View. 3. 2018; 2 (2) :143-167
URL: http://arh.sccsr.ac.ir/article-1-51-fa.html

داوری روح الله، مصلایی‌ پور یزدی عباس. درآمدی بر وظایف روابط عمومی از منظر قرآن کریم. 1. 1397; 2 (2) :143-167

URL: http://arh.sccsr.ac.ir/article-1-51-fa.html



دوره 2، شماره 2 - ( 6-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه تحقیقات کاربردی علوم انسانی اسلامی The Interdisciplinary Quarterly of Applied Researches on IslamicHumanities
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 4071